لحظه هایی هست که باید ترک کردهیاهوی تلخ درونت راو استوار ایستادو تنفس کردهوای ناب زیستن راو عبور کرد..از لحظه های بی سرانجام تردیدو من ایستاده امدر شمالی ترین هوای زندگی امو با صداقت یک قلب پاکو با غرور جنوبی ترین افکار زندگیمدر هم می امیزم تار و پود ثانیه ها راو به خود ایمان رفتن دارمو به تو........و ایمان دارم انتهای دنیا را+ نوشته شده در سه شنبه نهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 22:58 توسط م در این دنیا و دور از این دنیا...
ما را در سایت در این دنیا و دور از این دنیا دنبال میکنید
برچسب: شمالی,ترین, نویسنده: بازدید: 2437 تاريخ: چهارشنبه 8 شهريور 1396 ساعت: 4:00